torsdag 8. mars 2012

Farger over alt!



Iiiiik! Er det bare jeg som blir i ekstra godt humør nå som jeg ser alle de hærlige spreke fargene lyse opp over alt?? Blir så gla når jeg sitter å ser på nettet på klær, og det bare lyser farger av siden! Kjenner jeg er mer en klar for sommer og varme nå!

Sommer = nye klær i garderoben! Denne gangen er det til lille snuppa jeg har handle til! Rart med det når man blir mamma, da er det liksom ikke like stas å handle til seg selv, men til den nye sjefen i huset! Så her er noe av godbitene vi venter i posten!


Klærne er fra H&M og Nameit!


Da vi var i Mosjøen på vinterferie kom jeg over denne nydelige jakken fra Bergans, akkurat i den str snuppa bruker! Det var nesten som om den ropte på meg da jeg kom inn i butikken :p nesten.... Så da måtte jeg jo bare kjøpe ny vår jakke til henne! Har jo lyst på en slik jakke selv, har jeg sagt at lilla er favoritten?? :p


_____________________



2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har shoppet ;);)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har shoppet:) Og i fine farger:) Lilla er kjempe fint.
    Ønsker deg og dine en fin lørdag:)
    Klem

    SvarSlett