torsdag 22. mars 2012

Trille på tur!



Gjett om vi hadde en fornøyd og stolt jente idag, vårens første tur ute med dukkevognen, og jenta bare smilte fra øre til øre! Selv om det var ganske så kaldt å surt ute så koste vi oss, men skal si jeg gleder meg til det blir litt mer varme i luften enn det er i dag!

Nå er det bare en uke til vi pakker kofferten og kjører til Tromsø, vi skal nemlig på påskeferie til familien der, og vi gleder oss noe innmari! Nathalie spørr hver gang vi setter oss i bilen om vi skal kjøre til onkel Marius, og blir så skuffer når vi sier nei..

Har dere planer for påskeferien?




2 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det var stas å trille ute.. Skjønn hun er..
    Kan tenke meg det blir kos å besøke familien i påsken.. vi skal på hytta vi da, har bare ikke bestemt når i psken enda:)
    God helg til deg og dine.
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig :D Fine jenta ! Tenkte ho var stolt da ja :)

    Ingen direkte planer i påsken, men lurer på å ta oss en tur til svigers :) Spørs på formen min og vetla sin :)
    Klem

    SvarSlett