onsdag 11. april 2012

Bakemesteren


Igår prøvde vi oss på å bake horn etter litt inspirasjon fra påskeferien, da fikk vi nemlig servert nystekte horn, og det falt i smak hos både små og store. De vi lagde igår falt ikke i smak hos noen, så de ble kastet i søpplet, så vi måtte jo ringe til Tromsø for å låne oppskriften deres!

Jammen var det ikke en blid og fornøyd jente som fikk bake idag også da!
Da vi satt rundt borde spurte jeg K om noe, så ser Nathalie på meg så sier hun " mamma, du masa så" ....


Her er da min fine sirkel, K holdt på å le seg skakk da han spurte om dette var sirkelen min, så sier han " jeg MÅ ta bilde", noe han ALDRI før har sakt! Bilde sier vell alt...... Det ble da horn av dette også :)

Nathalie smug spiser deig hele tiden, det er noe av det beste med å bake mener hun..

_______________________________________

Etter bakingen og kveldsmaten var det litt tid der vi fikk kost oss med litt film før legge tid, så da koste Nathalie og K seg med epler i sofaen, kan ikke forstå hvordan Nathalie kan synes at det er behagelig :p Vi har også fått startet på vår- oppryddingen, så nå har vi pakket noen esker med ting og tang som vi skal lever til loppemarket, deeilig å få unna en del saker da!



3 kommentarer:

  1. Flinke dere er!;D Haha, ja det var en flott sirkel. Men det blir da horn av slikt også;D

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er:) Syne sirkelen din var fin jeg, er sånn min pleier å se ut;)
    Håper du har en herlig torsdag:)
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Flinke dere gitt :D
    Artig sirkel kan en si;) Hehe..
    Ønsker dere en kjempe fin dag !
    Klem

    SvarSlett