tirsdag 17. januar 2012

23 år

23år
Woow
Tiden går jo så innmari fort!

Husker enda da jeg gikk å gledet meg til jeg skulle fylle 18, værtfall til 20 årsdagen!
Nå får jeg bare glede meg til jeg blir 25, så er det vell bare å stoppe der, for vet ikke helt hva jeg skal glede meg til nå, jeg nærmer meg jo 30, kan jo så klart se frem til overgangsalderen og 40 årskrisen da! :)

Halv åtte startet dagen, da kom Nathalie inn på rommet å fortalte at hun hadde bursdag idag, og hun ble vist ti år! Mamma hadde IKKE bursdag, for det hadde hun.
Så hun gledet seg til å åpne gaver hun!
Fikk servert burs
dagsfrokost!
Så sto gaveåpningen for tur<3
På jobb ble det kaker og kaffe
må ikke glemme å fortelle dere
at jeg jobber med noen hærlige
søte barn!

De hadde laget så mange fine tegninger, til og med kjøpt gave til meg!
Fantstisk start på dagen<3




1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen her og vennen !:) Håper den har vert super, og fortsetter sånn :D
    Klem

    SvarSlett