onsdag 18. januar 2012

Vett og uvett


Til bursdagen min fikk jeg to biletter til en teaterforestilling, så hadde fikset barnevakt slik at jeg og K kunne dra på en mini date med teater og for å spise tapas etterpå, men han har klart å bli syk, så da får jeg dra med noen venner istede! Men denne forestillingen heter vett og uvett,Det er en humoristiske fortellinger og saftig språk fra Nord - Norge.

Dørene åpner klokken seks, så da skal vi ta et glass vin før forestillingen, så blir det nokk en hærlig time med latter!

Nå er det tid for restkaker fra igår, så er det vell bare å stelle seg og komme seg avgårde! Ha en fin kveld allesammen!







1 kommentar:

  1. Så synd att han er blitt sjuk..Men godt du kommer deg avgårde :)
    Eg er ikkje noe teater menneske :P hehe..
    Kose deg :)
    Klem

    SvarSlett