søndag 15. januar 2012

Mitt første innlegg på ny blogg!

Da er det nytt år og ny blogg! Denne bloggen er jo lukket, så da føler jeg at jeg kan slappe mer av og poste mer av det som skjer i hverdagen vår. Vi har jo en del familie som bor veldig langt unna, og da ikke har muligheten til å møte oss så ofte, så da er det greit å kunne dele det som skjer her :)


___________________

I høst kjøpe vi et par vintersko av en vennine av meg, hun hadde et par ubrukte sko stående, de er i str 21, noe som passet perfekt ettersom Nathalie har ganske så liten fot! Men vi har merket i det siste at hun er veldig kald på føtterne når vi har vært ute, og det har ikke gått å hatt ullsokker i skoene. Så jeg bestilte nye sko fra hepp.no her for noen dager siden, og på fredag kom de i posten!

Disse er i str 22, og vi har god plass til ullsokker! Nathalie sin fot er 12,5 cm lang, så hun har veldig liten og smal fot, så disse passer nokk en god stund ja!


Idag måtte vi jo ut å teste skoene, Nathalie var så innmari stolt over å ha fått seg nye sko! Så da jeg spurte om vi skulle ta turen ut for å leke i snøen ble hun helt i hundre, hun bare" ja mamma, Eg må prøv ny skoen mine" :)

Ettersom det regnet i natt, var det ikke mye snø igjen da vi skulle ut, men fikk laget en ufattelig rar snøhest og gått en tur med akebrettet! Nathalie prøver allmulige stillinger på akebrettet, for å sitte rett opp å ned, rett vei er ufattelig kjedelig, så idag lå hun på mage, satt bakfrem og satt på kne! Ikke noe i veien med fantasien allefall..


_________________________


Jeg fyller 23 år på tirsdag, og idag kom første bursdagsgave hjem til meg! Nathalie ble så gira, villa virkelig åpne den med en gang, men vi må nokk vente til tirsdag ja! Ohh, pakker er så hærlige, blir jo som et barn når jeg ser noen, klemmer, gjetter og studerer! Imorgen har jeg fri fra jobb, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage noen kaker! Om det blír noen ok kaker, kommer det nokk bilder!









2 kommentarer:

  1. Så godt å ha deg tilbake i blogg verden :D:D

    Så liten fot ho har :D Liam bruker 24 i sko :P hehe..Artig !

    Vi har ikkje hatt noe snø her engang, så vi har ikkje fått leika i den engang :( Traasig !
    Klem

    SvarSlett
  2. Så godt å høre :) Bedre å blogge nå som den er lukka! ;) Gleder meg til å blogge igjen!

    Ja,hun har veldig liten fot, haha skikkelig babyfot:)

    Har ikke vært så mye snø her heller, men litt! Akkurat nokk til å prøve skien :)

    SvarSlett