torsdag 26. januar 2012

Litt som i gamle dager


Igår bestemte strømmen for at den skulle ta kveld, så fra klokken halv åtte i går til halv ellve i dag var vi fri for strøm i huset! Første tanke var "faen å", men egentlig så synes jeg det er koselig når strømmen går, da slipper man å sitte klistret opp i tv/dataen, men bruker heller tiden på å gjøre noe koselig sammen!

Så vi fikk mamma og pappa til å steke den nye grandiosanachos til oss, så henten K den, men jeg ordnet til monopol slik at vi kunne sitte fremfor vedovnen å spille! Kjempe koselig! Monopol er jo et spill som tar veeeldig lang tid å spille, men ettersom jeg ikke startert for ganske så seint på jobb idag, og K måtte være hjemme en stund fikk vi tid til å spille da vi sto opp, og skal fortsette nå ikveld!



_______________

Vi er enda små syke! Eller jeg er vell det, jeg har vært små forkjølet siden november, og jeg har smærter i brystkassen, som av og til gjør at jeg dovner bort i armene og fingrene mine! Dette har jeg faktisk hatt over ett år, så imorgen skal jeg til legen på sjekk, så henviser hun meg videre! Er kjempe ekkelt....

Nå skal jeg kose meg med kjæresten, spille monopol å slappe av resten av kvelden, er små nærvøs for legeturen imorgen da...



1 kommentar:

  1. Så koselig !:) Lenge siden eg og Vegar har spilt brettspill bare vi, så syns strømmen kan gå litt her og ;) Hehe..

    Håper dere blir 120% friske snart :D
    Klem

    SvarSlett