mandag 16. januar 2012

En helt vanlig dag


Dagen idag ble ikke helt som planlagt, jeg skulle jo egentlig ha fri idag, men da jeg endelig fant tlf min og fikk ladet den så jeg at sjefen hadde ringt, så da ble det noen ekstra timer på meg. Trenger de ekstra pengene ja...
Så våknet K med tett nese,hodepine og vond hals. Nathalie dro i barnehagen, men var spent på om de kom til å ringe hjem, for hun virket litt tett på natten, men alt gikk fint i dag.

Når hun kommer hjem fra barnehagen synes hun det er så godt å få sette seg ned i sofaen, med kosekluten ( som vi egentlig er sluttet med om dagen) og se en film! Hun ser ikke hele filmen da, men titter på den til middagen er ferdig, så slår vi av! Idag fikk hun selskap av pappaen sin, tror begge var enige om at det var godt å slappe av i sofaen en god stund!


__________________

I ettermiddagen har vi bare kost oss sammen. Jeg og Nathalie bakte kake til bursdagen min i morgen. Hun fikk så morsomt bakesett fra en av mine bestevenniner til jul, så idag testet vi det fult ut, og snuppa koste seg så masse!Litt utålmodig da jeg skulle skille eggene,for hun ville så gjerne hjelpe til!

Resten av kvelden ble brukt til å se toy story 3, spise kveldsmat og en liten tur i badekarret, Nathalie bli så sint da jeg skulle vaske håret hennes!

Her sitter hun bare å koser seg før sengetid
__________________

3 kommentarer:

  1. Godt med ekstra penger i lomma ;)
    Koselig dag dere har hatt, minus sjukdom ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin den nye bloggen e blitt:) Ser du har ordna med ønskelista du også, kjæmpe bra!:)..
    Gled meg tell å sjå meir fra huset.
    Herlighet så små føtter gulle ditt har. Mitt har enorme! Mått fær å kjøp ho sko i str 26 førr å få plass te ullsokka.. ho har iallefall ikke arva dæ fra meg!
    Nydlig bilde av Nathalie der ho går tur ute(på sia om ho). Såg så stor ut <3

    SvarSlett
  3. Mette: Ja godt med ekstra ja, værtfaall når det ikke er så mye der fra før :)
    klem<3

    Jeanita: Tusen takk, er ikke helt ferdig enda.Ja, så ideen hos mette før jul, og syntes det va en kjempe ide, da har man en plass man kan skriv det opp, men så sletta eg jo bloggen, men så kom eg på den ønskelista da eg va innom deg på bloggen<3 lurtlurt.... Ja, ho har bittebitte småe føtter! Ja, leste på gruppa fra november, der va de fleste i str 24-25-26 til og med 27, så nathalie har jo liten fot :P

    SvarSlett