tirsdag 12. juni 2012

Illetas

En uke i ferien skal jeg og k kose oss sammen, kun vi to der vi skal bo på spa hotell med 16 årsgrense i Illetas (Mallorca)! 

God mat , vin, shopping, soool, bad og kjærestekos
















Nathalie skal nokk være hjemme denne gangen, hun skal kose seg til bestemor denne uka! Hun kommer nokk til å storkose seg sammen med bestemor, og vi skal prøve å kose oss den uka i fra henne - vet nokk at jeg kommer til å tenke på henne hver eneste dag - og gleder meg nokk allerede første dag til å komme hjem til hennes. Men det skal bli FANTASTISK med en kjærestetur!

Vi har vært på Mallorca en gang før, men da i Magaluf, og der var det knallfint. Vi skal på samme side denne gangen, bare litt nærmer byen Palma som jeg ble helt forelsket i. Så wii jeg gleder meg til å dra tilbake!

1 kommentar:

  1. Fy fabian for ett hotell :D Drit missunnelig ! Skulle og gjerne hatt en sånn tur aleine med Vegar :) Kos dere masse..Vel fortjent :)

    SvarSlett