torsdag 21. juni 2012

Sommerferie!


For en fantastisk dag! På jobb har vi hatt avslutting for klassene og personalt! Vi som jobber på skolen var ute å spise i går kveld, og koste oss veldig! Så idag ble det god lunsj mens vi jabbet om året som har gått, og året som kommer! Nå har jeg egentlig tatt sommerferie, men skal jobbe noen uker på butikken før vi alle tar ferie ilag<3

Så var det grillfest i barnehagen - Nathalie gledet seg veldig og hun skulle få handle seg litt godteri som hun skulle få ta med, ble hun veldig gla da  vi svingte innom butikken! Der handlet hun kindermaxi og litt små godteri! Det er jo bare 11 barn i barnehagen, så de kjenner hverandre godt, og det er en fantastisk fin gjeng! Nathalie hadde ikke tid til å kose seg med godteri, kakene og alt det andre gode som ble servert, hun skulle nemlig i husken! Hun elsker å huske, der kan hun stå i all evighet!

Hun har jo begynt å gå mer og mer på potte/do og i dag ville hun jo selvsagt ha på kun truse når vi skulle på fest, og jeg var litt skeptisk på det ettersom hun kun ha vært flink hjemme her og til mamam og papppa, men k mente at hun kunne få prøve seg, åsså tok vi jo bare med skifte! Midt under leken kom hun løpene til meg " mamma, jeg må tiiiiiiisse" og jeg trodde hun ropte at hun tissa, så jeg slapp jo alt jeg hadde i henda, men så jo da jeg kom til henne at hun ikke hadde tissa seg ut, men måtte på do :) Så idag har hun vært flinkflink jente ja! Hun hadde vist sagt i fra selv i barnehagen idag også, så det fikk vi vite på grillfesten og ble kjempe glade!

Vi er kjempe glade for at det har kommet seg igjen, håper hun ikke faller tilbake slik hun gjorde sist, men denne gangen er det jo hun selv som kontrollerer og sier i fra, så tror nokk at det er på rett vei ja! *stolt mamma*


2 kommentarer:

  1. Så stor og flink jente :) Da blir man helt klart stolt!

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du er stolt, av store, flinke og fine jenta di:)
    SÅ mange fine innlegg siden sist, jeg har vært innom å lest fra ipaden, men har hatt så mye å gjøre at jeg har ikke tatt meg tid til å kommentere noen blogger i det siste, men nå er tiden her igjen;)
    Ha en fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett