lørdag 9. juni 2012

Vinneren og helg!

Da har jeg fått trekt vinneren av giveawayen min - og det ble * trommevirvel      Mette ! Vi får prate sammen slik at jeg får rett str og diverse! Tusen takk til alle som deltok!

*********************


Her venter vi på sommeren - vi håper jo selvsagt at den kommer når vi tar ferie, men vi trenger noen dager nå med fint vær og varme! Her er det som oftes vind, og særlig når sola titter frem! Så vi har tittet en del på turer til diverse steder de siste dagene, for vi vil nemlig ikke bare sitte her og ha skikkelig dårlig vær! Er det noen som har tips til hvor man kan reise?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

I helga har jeg hatt jobb, så i går hadde vi en veldig rolig kveld sammen jeg og k. Vi fikk også plasert en tv på rommet vårt, og jeg stusset jo veldig på hvorfor k var så ivrig med å få inn tv`n - jo EM har jo startet så nå vet han jo at tvn i stua vil være ledig til en hver tid slik at han kan se fotball :) Men i går ordnet vi dip, chips og gulrot slik at vi kunne kose oss med the big bang theory på den nye tvn vår.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Idag har vi kost oss litt for masse med godis, da jeg var på jobb tok jeg lodd hos en klasse som solgte til inntekt for klasseturen, og på tull sa jeg når de gikk for dagen " ja men da vet dere hvor dere skal levere kaken ? så sa de ja - og jeg bare ja kom klokken tre, så lo vi før de gikk ut døra" ... Da vi spiste middag banket det på døren, og der sto jo en av de som solgte lodd med en stooor skål med hjemmelagd is - oh jeg vant faktisk :) Jeg vinner aldri - særriøst aldri - så det var veldig koselig å kunne få vinne idag , og værtfall når det var så innmari god is!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Nathalie hadde jo fått handlet lørdagsgodis, og vi har det slik at hvis vi har planer på ettermiddagen, og vi vet det vil bli litt sent før vi er hjemme, så koser vi oss alle med lørdaggodis og en film sammen, så idag ble det kinderegg, smoothie og hello kitty kjeks mens vi så biler 1! Etter det dro vi til mamma og pappa for å drikke kaffe å spise isen som jeg vant, før vi damene dro videre på en liten konsert! 







3 kommentarer:

  1. Hei,
    takk for koselig kommentar inne hos meg. Jeg blir så glad :)

    Jeg designer alt og lager alt selv på bloggen ja...

    Høres ut som dere har hatt en fin helg så langt. Jeg elsker Big Bang Theory!

    Fin søndag til deg!
    Her skal dagen bare nytes med pledd og blogging.

    Fine tanker til deg *smile*

    SvarSlett
  2. Jeeei.. Happy Happy meg :D:D Love it !!!:)

    Så koselige bilder:) Høres ut som en fin fin helg :):)
    Klem

    SvarSlett
  3. Heei Benti! Jeg har fullstendig falt av bloggleser-lasset det siste året. Så koselig å høre fra deg igjen, og se så stor og fin Nathalie har blitt :D

    Hørtes ut som ei fortreffelig helg, gøy å vinne :D Gleder meg til Oda Emilie har ro i rompa til å sitte lengre enn et halvt minutt :p

    SvarSlett