tirsdag 5. juni 2012

Veslas nye soverom!


 Da har vi fått flyttet rom her i huset, og Nathalie sitt rom begynner sånn smått å komme i orden! Noen små ting som mangler, men tar sånt etterhvert, så her kommer det noen få bilder av rommet hennes.

Disse henger på veggen i hennes høyde, disse synes hun er så morsomme, og følger med på hva hennes oppgaver er og på hvilken dag det er! Disse er fra sjarmtroll, og jeg er forhandler :)

Sengen hennes står i en koselig krok, her mangler vi sengehimmelen hennes! Over sengen har vi kjøpt wallstickers fra ebay, denne kostet 56 kr! Nathalie sa da vi fikk den opp " åååh mamma, den e kjempe fin" - så tydelig at den falt i smak hos vesla. 


Jeg er over middels glad i ugler, jeg skulle gjerne ha hatt eget uglerom i huset, de er så innmari kule! Her er ugleputen fra kremmerhuset, og den pynter  veldig opp barnerommet! Bilde i rammen er dagen Nathalie kom til, sted, klokkeslett og størrelsen hennes! Ideen fikk jeg fra etsy, så da var det bare å orden en slik, selvsagt med ugler og hærlige spreke farger!


Tallerkenhyllen er fra tippoldefar, den har jeg malt hvit og hengt på Nathalie sitt rom! Innholdet der kommer nokk til å bli byttet ut når vi får inn flere hyller, tenkte å sette babybøkene hennes der, dåps gaver og andre ting som hun ikke leker med. Benken til høyre er i hennes høyde, den står ved senga slik at hun kan ha cd spilleren på, og nattlyset. Men også ved siden av lekekjøkkenet hennes, der har hun frukt, grønnsaker, småkaker og sjokoladekake i tre! (disse er også fra sjarmtroll).


2 kommentarer:

  1. Kjempe fint !:)
    Kan du lage sånn fødselstavle til Liam og Emine og?:D:D:D

    SvarSlett
  2. Så fine innlegg, siden sist jeg var innom.. Dataen min har vært på reprasjon,så har ikke blogget noe jeg.. Men har vært innom å lest fra ipaden..
    Nydelig seleshorts på innlegget under, kan tenke meg snuppa blir fin i den:)
    Så mange fine detaljer fra snuppas rom, så fint dere har ordnet til henne:)

    God helg til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett