onsdag 8. februar 2012

Endelig min tur

Som mamma prioriterer man litt andre ting en det man gjorde før man fikk barn, da var det jo ikke så nøye hva man brukte pengene på, eller jo så klart var det nøye, men hadde man lyst på en ny kjole og hadde rå til det, så kunne man jo bare kjøpe den kjolen! Idag er det mer sånn at når vi er på shopping, så stikker jeg hode inn i avdelingen der klær passer meg, så sier jeg " nej, her var det lite" så tripper jeg videre til småbarns avdelinga, og der var det vist nokk alt for mye!

En ting jeg ikke prioriterer når det kommer til meg selv, så er det frisørtimer! Jeg HATER frisører ( sorry ikke vondt ment, er jo halvt utdannet det selv, mangler bare lærlingetiden)! Frisører er gærne, de bare klipper til de ikke har mer hår igjen.

Man sier til frisøren " skal bare stusse meg litt, sparer til laaangt hår jeg"


Frisøren hører " jeg skal skalle meg, hater håret mitt"

Ooookei, alle er ikke sånn, og alle er ikke redd for håret sitt, men jeg er livredd for mitt! Ikke det at det er så veldig pent, men det vokser i sneglefart! Fyfader, klipp 4 cm og det tar 4 år for det vokser ut igjen, så jadda jeg hater å stusse meg til frisøren! Til fredagen skal jeg tegne en linje med spritusj i håret, DER DIN FRISØR, der er grensen din, IKKE klipp over den! Kommer til å ha mareritt om dette til fredagen! Er til frisøren MAKS en gang i året!

Jeg klipper selv, og jeg elsker at klippe mer en jeg skal, en gang klippet jeg lillebror, fant ut at jeg skulle klippe han kort, men så ombestemte jeg meg etter første klipp, så han fikk en flekk der det var kjempe kort, og resten var halvlangt, siden har han ikke spurt om jeg kunne klippe <3

_______________________


Jeg skal slenge meg på sofaen å se gossip girl, jeg er syk, sinnsyk eller dødssyk, er ikke helt sikker enda, kjennes allefall sånn ut! Var til legen i går, prøvene var helt fine, jeg tviler, noen ha nokk forvekslet blodet mitt med en frisk 2 åring, for jeg er ikke frisk, det går ikke! Hvorfor, jo fordi jeg kan ikke løfte armene, jeg mister følelsene i fingrene, jeg sover ikke om natten fordi jeg får så sinnsyke smærter i brystkassen, i natt så våknet k av at jeg bare lå å skalv i sengen, han trodde det var fordi jeg frøs, men det er fordi jeg har så sinnsykesmærter, kroppen rister, jeg kjenner det bare ikke. Legen vet ikke hva det er, ikke jeg heller, hun spurte faktisk! Så jeg skal til en lur mann på sykhuset, håper han er smart nok til å finne ut hva dette er, for nå gjør det så sinnsyktvondt, dagene mine er ødelagte... Gossip girl hjelper på smærten, bare test det neste gang du er syk! :)

2 kommentarer:

  1. Hehe.. Gleder meg til å høre hvordan det gikk hos frisøren... Kjenner meg litt igjen ja..

    Uff, ikke noe særlig å være i dårlig form..Håper de finner ut hva det kommer av, så du blir fort bedre... masse god bedring:)
    Ha en herlig torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Er spent på å høre hvordan det gikk:)?
    Huff, ikke bra! Når skal du til sykehuset da?

    SvarSlett