tirsdag 14. februar 2012

Valentine`s day

Valentines day
Jeg er egentlig ikke noe stor fan av slike dager, men jeg synes det er koselig å kan gjør fine ting sammen den dagen, liker ikke at man skal kjøpe dyre gaver osv, det blir nesten slik at man føler at man MÅ, i stede for at man vil!

Så igår var snuppa enda slapp etter helgas omgangssyke, så hun fikk kose seg på sofaen med film og gullfisker! Hun har ikke særlig matlyst, så da ordnet jeg en av hennes favoritt middag!

Vi koste oss sammen hele dagen, selv om det innebar kun å ligge på sofaen for å se tv å pussle puzzle spill!


___________________________


Hadde jo en liten overraskelse til kjæresten, ikke noe stor gave, men lagde hjemmelaget konfekt til han og handlet inn til biff middag! Så da Nathalie hadde lagt seg hentet jeg frem konfekten, kokte te og sa at jeg hadde planer om å lage mat og dekke bordet! Hadde en veldig koselig kveld sammen.

Jeg hadde ikke former for å lage konfekt, så jeg brukte isbitformene mine, og det ble ikke helt bra når jeg skulle presse ut konfekten, så satser på at jeg har former som er beregenet på det neste gang, så slipper halve sjokoladen å sitte igjen!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt en utrolig koselig dag:)
    Veldig enig i at man ikke bør bruke masse penger på valentine, for det er jo gratis å være sammen,kose seg og vise at man setter pris på hverandre.. Hverdagskjærligheten og lykken er definitivt den beste:)
    Håper du har en fin dag i det nydelig været:)
    KLem

    SvarSlett
  2. ser ut som dere hadde det koselig dag.. tok meg en tur innom deg.. masse fine bilder.. klem

    SvarSlett