torsdag 2. februar 2012

Mini bakeren vår!


Idag har vi lekt bakere, hele gjengen! Da jeg skulle bake brød, ville alle være med! Kjempe koselig.. Nathalie hentet bakekjevlet sitt, klatret opp på stolen sin, brettet opp armene på tunikaen og dyppet hendene sine i mel, så begynte hun å bake! Hun skulle lage både boller og runstykker, og hun var så konsentret hele tiden!

Mens de var i ovnene lekte vi sammen, og Nathalie var helt i hundre! Gledet seg til bollene var ferdige, og gikk stadig til ovnen for å se om de hadde det bra!

De ble akkurat ferdig til hun skulle spise kveldsmat, så dere kan tro det var en stolt liten jente som fikk smøre på sine egene nystekte boller, hun spiste å koste seg, og jeg tror det gjor virkelig susen at hun selv hadde baket de!

______________


Jeg vurdere å skaffe meg ny tlf, og sitter å titter rundt på nettet.. Noen gode tips???

2 kommentarer:

  1. Så koselig å bake sammen:) Skjønn jente dere har:) Dårlig med tips om telefon fra meg, jeg leter etter ny telefon jeg også..Men klarer ikke å bestemme meg..
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig hun er :D Flink å bake også ;)
    KJØP IPHONE <3

    SvarSlett