mandag 13. februar 2012

Morsdag


Da har vi feiret min tredje morsdag! Jeg sov litt lengere en di andre, og ble vekket til god frokost og ett kjempe fint kort som Nathalie hadde laget! Så fikk Nathalie pynte en marsipankake jeg hadde laget, og hun koste seg! Ble ikke for mye rosapynt mente hun, jo mer rosa jo penere ble kaken! God ble den

Vi har også vært i to årsdag til en jente i barnehagen til Nathalie, kjempe koselig å være i bursdag, og ungene koste seg med kake å snop:) Nathalie fikk dessverre omgangssyken på natta ,for allerførste gang så har hun kastet opp! Hun gråt de første gangen, men hun har vært kjempe flink til å si ifra slik at vi har kommet oss på do eller over en bøtte! Så nå håper jeg at det gir seg snart for snuppa, selv har jeg vært dårlig hele helgen, men heldigvis ikke noe oppkast!

Har mye å se frem til denne uka, så nå burde vi bli frisk :)


1 kommentar:

  1. Så koselig med kake som Nathalie har pyntet, kjempe søt ble den..
    Uff, kjedelig å være sjuk.. Masse god bedring til dere begge:)
    Klem

    SvarSlett