mandag 6. februar 2012

Fin start på uka

Du vet du har barn når du våkner av gledes hyl før sola har stått opp! Hurra snøen har endelig kommet til oss også, det var Nathalie overlykkelig for! Hun mente vi skulle stå på ski før frokost, jeg mente at vi burde sove enda en god stund!


Gleden var stor da jeg hentet henne tidligere en vanlig for at vi skulle hjem å kose oss. Jeg hadde ordnet ting før jeg dro, kakao,frukt og kjeks så da vi kom hjem var det bare å hente frem skiene å kose seg til K kom hjem!

Nathalie var helt i hundre, stor koste seg på skiene, og virkelig lekte i snøen!

Etter en stund fant hun en flokk med fugler, dem holder til i et tree ved veien, og naboen hadde vært ute for å gi dem mat, Nathalie så disse søte små da de spiste, og ville så gjærne gå for å være med de, hun la seg ned i snøen, begynte å åle seg fremover, fordi å gå var alt for tungt i snøen, hun hadde jo snø til hofta. Da jeg spurte henne hva hun skulle, svarte hun at hun skulle leke med fuglene, stakkars jente, hun hadde virkelig lyst til å leke sammen med dem, så jeg prøvde å forklare henne at de er redde for oss mennesker, og hvis hun gikk bort til dem kom dem bare til å fly avgårde, så ser hun på meg, så sier hun " men mamma, eg e jo så snill" . Hva skal man si? :)



Vi gikk inn for å koke suppe, ble bare en kjempe lett middag idag, vi skulle ut igjen etter middag for å få unna snøen i innkjørselen, så bar det videre på familiesvømming.

Nathalie er flink til å lage middag til oss, så da K kom hjem hadde hun kokt suppe og dekker på borde <3

Nathalie storkoste seg i vannet, og det er så morro at hun kan svømme rundt alene med armringene! Det har hun gjort en god stund, men hun blir bare tøffere å flinkere for hvær gang. Hun kjører sklia som bare det, hopper fra kanten og bare virkelig koser seg, hele jenta lyser opp når vi ska til bassenget!

3 kommentarer:

  1. Så deilig vær dere fikk. Fikk nesten litt påske-følelse over bildet der;D .. Godt at dere koser dere i snøen. Vi vasset i sørpe i går,som senere ble til is..Så her øver vi på balansen istedenfor å kose oss på ski:p

    SvarSlett
  2. For en herlig dag :D Skulle gjerne vert med dere :D
    klem

    SvarSlett
  3. Ser ut som en koselig dag:) Så herlig at dere lar Nathalie være med å lage middag, det er nok stor stas:)
    Ha en fin kveld, jeg skal se på fruene:)
    Klem

    SvarSlett