onsdag 9. mai 2012

Du vet du kommer fra nord når....

Idag en sånn typisk dag der jeg føler meg som en skikkelig nordlænning, jeg er jo det da, men du får en ekstra feeling når du leter frem grillen når gradstokken er vippet over 5 grader, du har funnet en plass med lite vind og de mørke skyene er rett over hustaket ditt - akkurat det gjorde jeg idag!

Men stolt som en hane over å funnet grillen ordnet jeg til på altanen til en enkel grilling, da jeg skulle tenne grillen kom jeg på at jeg trengte jo tennvæske og det var vi helt fri for, så over til plan B - engangsgrill! Jeg har lært meg nå at det alltid er lurt å ha en plan B,  så slik ser det altså ut når jeg skal grille! 


 Årets første grillmiddag!

Typisk samtale mellom meg og K.... 

Jeg:Har dere trening idag?"
K: Nei det er kopsøving..
Jeg: HAHA det heter jo kropsøving
helt stille en stund.....
SÅ kom vi begge på at det heter jo faktisk korpsøving.... 


_____________________

Hadde egentlig en del bilder og videoer fra dagen i dag i gymsalen med barnegruppa, men har selvsagt glemt ledingen til tlf min på jobb, så får ikke delt det idag! 

Men nå har jeg vasket gulvenen, og gjort klart til helg ettersom jeg reiser bort på fredag så vil jeg ha ettermiddagen imorgen sammen med hjærtene mine! Hvor jeg skal forteller jeg mer om i morgen... 

Nå koser vi oss med en kopp te og gulrotkake!




1 kommentar:

  1. Hehe..kjekt med en plan B :) Kos med årets første grilling:) Morsom samtale mellom deg og K;)
    Så kos med kake og te..
    Håper du har en fin kveld.

    SvarSlett