torsdag 10. mai 2012

Koose torsdag!


Torsdager er helgevaskdag her i huset, slik at når vi kommer hjem fra jobb på fredagenen er huset klargjort til helg, og vi kan kose oss! Ekstra deilig for meg som er ferdig klokka ett hver fredag!

Jeg jokset litt denne uka, jeg tok helgevasken i går, for idag var det nemlig søpelplukking her på øya, så etter middag var det bare å kle på seg klær, hansker å finne frem søppelposer så var det ut å plukke små som store ! Etter plukking blir det server kaffe,saft og vafler på den lokale møteplassen her :) Vi var veldig tidlig ute da, vi hadde missforstått så da var klar til kaffe og vafler når de andre begynte å plukke!

Nathalie var kjempe flink å plukke søppel, og etter en runde ville hun ha med sykkelen sin så hun fikk sykle ved siden av mens vi plukker, så hun koste seg ja! Selv fant jeg 100kr da jeg plukket søppel, så man kan jo tjene godt :P hehe...

Da Nathalie var lagt dekker jeg og K bordet og spiste kveldsmat sammen, med stearinlys, cappuccino og god mat - ser dere den søte melkeflasken vår ? Vi har bare bytta ut melka med saft akkurat nå :)



Nå skal jeg gjøre ferdig alt til uteskole imorgen - så skal det pakkes for i morgen reiser jeg nemlig bort :)

3 kommentarer:

  1. takk for koselig kommentar inne på bloggen min. alltid så gøy når noen spor igjen etter seg. Ønsker en god dag til deg og dine. vennlig hilsen Åsne på marianneleonora.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Det er skjønt å ha huset rent og pent før helgen.
    Litt lettere og nyte den da! :)

    Fin blogg du hadde.
    Også vil jeg ønske deg og dine en flott helg!

    Klem/Camilla

    SvarSlett
  3. Torsdag er vaskedag her i huset også:) Er så kjekt å huset rent til helgen..
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett