torsdag 17. mai 2012

Hjemmestrikket Mariusskjørt og 17mai1



Hipp hipp hurra !

Idag har vi kost oss alle sammen
Vi har hatt en super dag!

Is, pølser, juice, kaker og leker
17 mai er dagen det er lov å spise så mye is man klarer - Nathalie tok rekorden her i huset med 10 stk!
Hurra hurra!

Hun hadde på seg klær som mamma har strikket - mariusseleskjørt, bunadsskjorte, mariuskofte (som min tante har strikket) og sølje - hun var nydelig den lille jenta vår<3 (Tar imot bestillinger på slike så om noen ønsker det så ta kontakt - dette er ikke en mønster så er mamma selv som har laget den)

Vi hadde en sliten jente da vi kom hjem fra middag hos mamma, så jeg satte på bilerfilmen til henne, på rommet hennes og så slappet jeg av på sofaen, jeg sovnet selvfølgelig, men våknet av at K sto å ropte meg, mens han sto uttafor for romdøra til vesla - jo her har du den store filmtitteren 


Nå har snuppa lagt seg og vi skal ordne til bytur imorgen- wii gleder meg til shopping!

Håper dere har hatt en fiiin 17 mai! :) 

4 kommentarer:

  1. Hurra Hurra!

    Hørtes ut som dere har kost dere :)
    Kjempe fin var hun!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så koselig blog du har!
    Ser og høres ut som en kjempefin 17. mai feiring!
    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Ser og høres ut som en super 17 mai:) Så skjønn snuppa er, i fine marius klær:)
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig ! Ho er altså sååå skjønn :D
    Høres ut som en topp 17mai :D Sånn det skal vere :):)
    Klem <3

    SvarSlett