lørdag 5. mai 2012

Gavetips - fra Mumi


Nathalie var invitert i 4årsdag idag til en jente i barnehagen, vi var litt spent om vi kom til å dra fordi både jeg og K ble liggende på sofaen med feber i går kveld, jeg har aldri feber, da mener jeg nesten aldri! Er ca 12 år siden sist jeg hadde feber! Så jeg har ganske lav kroppstempratur, ca 37 og når jeg da får litt over 38 som igår kveld, så ble jeg jo helt ødelagt!

Men formen er bedre idag, så pynta oss, pakket inn gaven og dro avgårde i selskap! Kjempe koselig - Nathalie storkoste seg med alle de nye lekene, ungene og snopen! Hun er ikke noe kakespiser, så hun kastet innpå med gele, vaniljesaus og diverse godterier! De er ikke mange barn her i barnehagen (11) så når det er bursdag så er som regel alle barna der, og dere kan tro de koser seg sammen!

Når jeg snakker om bursdag, så vil jeg tipse dere om noen helt fantastiske morsome produkter som er kjempe fine som gaver !
____________________________
Er det noe både vi og Nathalie er glad i så er det puslespill - vi er til tider mer ivrig en vesla!

Da vi var på påskebesøk fikk vi lekt med slike puslespill som tantebarne mitt hadde, disse syntes jeg var så utrolig morsomme og fine, likte fargene, esken og bitene kjempe godt! Jeg lette etter slike da vi var der, men fant ingen av dem, så glemte jeg de litt men i går da vi var på bytur kom jeg over disse igjen på Ringo, jeg "skvatt" neste av lykke, men ettersom Nathalie ønsket seg knerten og karoline akkurat da, tok jeg meg ikke råd til å kjøpe en av disse, prisen ligger mellom 145-199kr! Så disse står HØYT på ønskelista vår!



Men vi hadde også ønsket oss disse små spillene av mumi, disse er så søte, her skal man finne parene, er barnet flink med farger så kan man jo finne fargeparene, men er også en finfin måte å øve på fargene! Nathalie er kjempe flink med fargene, kan de fleste faktisk så vi har sagt at her må hun feks se hvem som har en blyant i handa eller hva har mumipappa på hode, så leter hun etter de tingene så det er morro!

Liker disse så godt så måtte dele disse med dere - er jo noen fantastiske gaver å gi,men også å få! 

1 kommentar:

  1. Fine tips! Bra dere kom dere i bursdag og at den ble vellykket:) Klem

    SvarSlett