tirsdag 22. mai 2012

Ordnet litt rundt huset og litt nytt

Wiii endelig kom sola til oss også ! Så hærlig! Fordi om det kun var varmt i rett hjørne av huset, så koste vi oss veldig! 

Jeg skulle ta allergivaksine idag, men legen hadde vist ikke fått det med seg så hun hadde ikke utstyret med seg, og måtte bestille så da fikk jeg litt tid til overs før jeg skulle dra på jobb nr to, så da jeg kom hjem og skulle sette med ned for å nyte sola mistet jeg nesten lysten til å sitte på altanen når jeg så utemøblene vår og hvordan det så rundt oss - så jeg ringte å bestilte nye hagemøbler, ordnet blomster og beis slik at jeg kunne ordnet rundt om kring etter jobb! 

Så da jeg kom fra jobb sto hagemøblene på altanen, beisen i garasjen og blomstene var klar til planting! Så nå ser det mye bedre rundt oss! Må beise enda mer, og skal plante litt mer blomster i krukker slik at vi kan ha på altanen!

Her er noen bilder fra dagen!






Nathalie plukker blomster til vi skal spise grillmaten ute på altanen, så pyntet vi det nye bordet med fine blomster .. 


See for en forskjell, er helt sykt! Gleder meg til vi har fått beiset alt - det gjør seg å beise ja!



Har dere begynt å ordne til sommeren?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar