mandag 7. mai 2012

Liten snik-titt!



Nå når våren nærmer meg får jeg så innmari lyst til å pusse opp og ordne i huset, så derfor går mange timer om kvelden nettopp til å titte på nettsider etter inspirasjon og ting jeg liker, og i går kom jeg over disse godbitene fra Ellos, er veldig glad i lyse farger, hvit og beige! :) Har satt det som er på bilde over her på ønskelisten min, og vuderer å bestille den lampen fort, 50% på den om man registrer seg som ny kunde :)  Brettbordet er helt enkelt hvitt og det billigste jeg har funnet til nå, fant ett her om kvelden som var litt bredere en det over her, og et lite merke fremme, over 2000 !!


Vi skal også igang på kjøkkenet, bytte benkplate, male listet og sette opp en kitchen board, K har så lyst på en med knall farge, og begge vil da ha rød! Jeg kunne jo selvsagt tenkt meg en hvit/grå - men tror det kan bli kult med en rød! Skal også bytte tapet, så leter etter noen fine tapeter og lune farger!

Vi har hvit innredning på kjøkkenet, så tror det å male listene som nå er i tre, og få opp ny tapet + kitchen board blir knall fint, og selvsagt litt pynt på veggene!
Noen som har erfaring med kitchen board? 

2 kommentarer:

  1. Herlig planer:) Håper vi får se resultatet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Resultatet blir nokk dokumentert ja :) GLEDER meg til å vise det frem:)

      Slett