fredag 25. mai 2012

Fredagskos!

(Nydelig utsikt fra kaffe / vaffel kroken - Fjellet nærmest er Lovund, så ser dere træna laaaangt der borte)

Etter en kjempe hektisk uke og ikke minst fredag er det deilig å bare slappe helt av! Her skal vi finne frem joggeklærne vår, slenge oss på sofaen med taco å se finalen i the voice - max avslapping! Bilde er tatt i går da jeg var på stiftelsemøte for noe jeg tenkte å fortelle om i et eget innlegg - spennede prosjekt!

(Kortet er kjøpt på blomsterbutikken her ute - hun som er sammen med onkelen min er innmari flink til alt hun gjør - litt morsomt med et kort som ikke andre har)

Imorgen skal vi i konfirmasjon til søskenbarne mitt - vi gleder oss! Har en liten jente som gleder seg stort til å pynte seg igjen, hun er noe for sko hun! Så da må jeg ordne antrekket til oss ikveld og gjøre klart alt sånn at det er bare å ordne seg etter jobb og kose oss resten av dagen! Er jo langhelg, så håper på litt mer sommervær enn det det har vært idag slik at vi kan dra på tur :)

Har dere planer for helga ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar