tirsdag 8. mai 2012

Giveaway - Mariusplagg!




Da tenkte jeg å ha min første giveaway på bloggen!

Jeg har helt hekta på mariusmønster - og har dermed fått tunika, selekjørt og genser til vesla, har også en kofte på gang! Så da har jeg lyst til å dele ut en av disse plaggene dere ser på bildene over. 

Så da kan vinneren velge ett av plaggene over, i den størrelsen barnet trenger! (Det blir vi enige om)

For å delta:

1 Lodd for navn og mail i kommentarfeltet
2 Lodd for å ha bildet i ett innlegg på din blogg - med link!

Så tilsammen kan man få tre lodd denne gangen!
HUSK å oppgi mail adresse slik at jeg får tak i deg om du vinner!

Trekker vinneren 25 mai!

18 kommentarer:

  1. Hei. Jeg tar bare 1 lodd. Har ikke blogg;)Men vil gjerne vinne fordi ;)
    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  2. linnmyr@gmail.com
    Har også laga ett innlegg med bilde og link til denne bloggen :)
    Så da blir det vel 3 lodd på meg? ;)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Har ikke blogg men tar ett lodd :)
    arendal@purken.no

    SvarSlett
  4. Så herlig premie:) Marius mønstret er jo sååå fint:)
    3 lodd på meg.. :)
    Klem

    tommensgirl@hotmail.no

    SvarSlett
  5. jeg har også helt dilla
    men er ikke noe flink til å strikke
    tar et lykkelodd og håper på det aller beste:
    å få se lilletuppa mi i marius-kjole!!
    :)

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  6. Hei! Kjempefine klær det der.
    1 lodd på meg.

    SvarSlett
  7. Jeg tar ett lodd :) chickyshnoodlesoup at hotmail dot com :)

    SvarSlett
  8. Oioi, et lykkelodd på meg :-)

    SvarSlett
  9. Trekker 3 lodd hos deg jeg, elsker Marius-mønsteret jeg også... Mailen min er lenafjellet at hotmail dot com

    SvarSlett
  10. Yay! Marius er jo bare så herlig. Jeg er med, og trekker 3 lodd :D

    SvarSlett
  11. Marius er bare et flott og klassiskt mønster.

    Blir med, et flaks lodd!

    Nann Karin

    SvarSlett
  12. Wow for en flott giveaway!
    Marius mønstere er kjempe fint..

    Trekker 3 lodd.

    1 lodd Kommenterer her.

    2 lodd? legger giveawayen din i side menyen på bloggen min.
    (om det tells eller ei er det opp til deg :)

    Klem/Camilla

    SvarSlett
  13. Prøver lykken med 1 lodd :)
    Fantastisk flott premie

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  14. prøver oss m ett lodd vi og...
    aakifah_786@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ja, det er så koselig at Marius-mønsteret er blitt populært igjen!
    Håper på 1 lodd, og synes jo kjolen i mariusmønster var herlig, og genseren, og fargene særdeles friske!
    Har ikke blogg, men vil så gjerne få være med likevel?

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Wiii ! Detta vil Emine vinne :D:D !!! Har laget sidebar på bloggen :)
    Klem

    SvarSlett
  17. Så nydelige klær, Marius-mønsteret er utrolig pent! Jeg slenger meg med og trekker 3 lodd. :)

    SvarSlett
  18. Venter spent på vinneren eg :P

    SvarSlett